söndag 30 september 2007

Ibland är allt bara borta

Den här helgen har varit lång och mycket, mycket trevlig. Det känns som om jag har haft två helger på raken. Jag har haft tvättstuga, varit ute och hinkat bärs med lillebror, åkt till Stockholm, varit på Dansmuseet, köpt en lyckad present, varit på fest, sovit nära honom jag helst vill sova nära, varit på Polismuseet, gått runt Djurgården och åkt hem till Södertälje igen. Och allt detta gjorde jag i ett alldeles fantastiskt lugnt och skönt tempo.

På pendeltåget hem till Södertälje satt jag och tänkte många kloka tankar och bestämde mig därför för att uppdatera min blogg. Jag har ju varit lite dålig på det den senaste tiden. Men nu när jag sitter här så har alla kloka tankar försvunnit och jag känner mig alldeles… alldeles… tom.

Det är nog lika bra att jag går och lägger mig.

G’natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Intressant...
Eller inte. Tur att du haft en bra helg.

Kram K